Tietoa meistä

Lappeenrannan seniorit ry on perustettu vuonna 1972 ja se on vireiden senioreiden yhdistys, jonka tarkoituksena on jäsenistön edunvalvonta, toimia jäsentensä yhdyssiteenä ja yhteenkuuluvuuden lujittajana. Edistää henkistä, fyysistä ja sosiaalista hyvinvointia sekä jakaa yhteiskunnan sosiaaliturvaa koskevaa tietoutta.

Jäsentilaisuuksia on kerran kuukaudessa, pois lukien kesä-, heinä- ja elokuu. Runsaan kerhotoiminnan lisäksi teemme yhteisiä kulttuuriretkiä sekä koti- ja ulkomaanmatkoja.

Yhdistys on Etelä-Karjalan kansallisen senioripiiri ry:n ja Kansallisen senioriliitto ry:n jäsen sekä helmikuussa 2019 perustetun Etelä-Karjalan Eetun jäsen.

Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus osallistua piirin ja liiton järjestämiin tilaisuuksiin, kursseille ja matkoille.

Edunvalvonta tapahtuu valtakunnallisella tasolla Kansallisen senioriliitton ja eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n kautta.

Paikallistasolla yhdistyksellämme on edustaja Lappeenrannan vanhusneuvostossa.

Yhdistyksemme on puolueisiin sitoutumaton.

Jäsenmaksu on 25€ vuodessa, sisältäen jäsenlehti Patinan, joka ilmestyy 6 kertaa vuodessa.