Historia

Lappeenrannan seniorit ry on perustettu vuonna 1972 ja se on vireiden senioreiden yhdistys, jonka tarkoituksena on jäsenistön edunvalvonta, toimia jäsentensä yhdyssiteenä ja yhteenkuuluvuuden lujittajana. Yhdistys on puolueisiin sitoutumaton.

Jäsenmäärämme on noin 340 ja toimintamme perustana ovat jäsentapaamiset kerran kuukaudessa, poislukin kesäkuukaudet. Runsas ja monipuolinen kerhotoiminta tarjoaa monenlaista harrastus-ja kulttuuritoimintaa sekä retkiä ja matkoja niin kotimaahan kuin ulkomaillekin. Säännöllisissä tapaamisissa kuullaan mielenkiintoisia alustuksia ja luentoja sekä keskustellaan eri aiheista.

Vuosina 2018–20 toimintamme teemana on ”Seniorit nettiajassa”  ja panostamme nyt aiempaa enemmän sähköiseen viestintään.

Olemme Kansallisen senioriliiton jäsenyhdistys ja kuulumme
Etelä-Karjalan kansalliseen senioripiiriin, joiden toimintaan kaikki jäsenemme voivat osallistua.