yhteiskunnallinen kerho

Kerho kokoontuu pääsääntöisesti kuukauden neljäs torstai klo 14.00 Ravintola Vaparin kokoushuoneessa. Seuraava kokous on 29.2.2024 klo 14.00, jolloin   Timo Hirvosen esitelmä  ” Paikalliset yritykset ja patruunat”.

Kokouksissa käsitellään ajankohtaisia asioita, kuullaan asiantuntijoiden alustuksia ja tutustutaan mielenkiintoisiin kohteisiin Lappeenrannassa. Tapaamisista ilmoitetaan jäsenkirjeissä, yhdistyksen nettisivulla ja Etelä-Saimaan keskiviikon lehdessä järjestöpalstalla.

Kerhon vetäjänä toimii Kullervo Lehtonen  puh. 0400 616 167           e-mail: kullervo.lehtonen@pp.inet.fi

Tervetuloa !

Runsaslukuinen senioreita seurasi kiinnostuneena Anni Laihasen esitelmää "Erätauko" menetelmästä, joka opettaa meitä tasa-arvoiseen ja kaikkia arvostavaan keskusteluun.